Simon Eklund, Medlemsservice
Läs vår intervju med Simon Eklund som jobbar på Medlemsservice. Simon berättar vad det bästa är att jobba på Actic är och drivkraften i att få vara med och göra skillnad!

Vad gör du på Actic?
I mina arbetsuppgifter på medlemsservice hjälper jag våra medlemmar och kollegor på gymmen med support. Både via email, telefon och sociala kanaler i både stort och smått. Det kan vara allt från fakturafrågor till träningstips.
Varför valde du att börja jobba på Actic?
Jag har alltid gillat att jobba med människor och få vara med att göra skillnad, därför passar det perfekt för mig att jobba med service. På Actic får jag möjlighet att kombinera service med träning. Vi alla har olika utmaningar och ambitioner med vår träning. Men det vi också vill, är att allting runt omkring träningen ska fungera smidigt. Därför valde jag att börja jobba här, för att få möjligheten att förenkla medlemmens vardag. Så de kan fokusera på det viktiga, sin hälsa.
-
Ingen idé är en dum idé och här får man verkligen ta höjd på sin kreativitet.
Vad är det bästa med att jobba på Actic?
Att taket är högt! Ingen idé är en dum idé och här får man verkligen ta höjd på sin kreativitet. Vi jobbar verkligen som ett team och tar ann alla utmaningar tillsammans. Med hjälp av fantastiska kollegor och medlemmar känner man verkligen att man får vara med och göra just den skillnaden.
Vilken typ av träning gillar du mest själv?
Jag skulle säga gymnastik! När jag var liten var min idol Spider-man och jag tyckte att hoppa omkring och göra volter vare det häftigaste som fanns!


Vi sätter kunden i fokus
Actic Group är en av de ledande gymkedjorna i Norden och driver drygt 170 gym med knappt 200 000 medlemmar på huvudmarknaderna Sverige, Norge och Tyskland. Vi sätter kunden i fokus och erbjuder tillgänglig och inspirerande träning genom våra tre träningsarenor – gymmet, utomhus och digitalt.